2013. október 13., vasárnap

Hatodik nap, szabadidő

Hatodik nap

Kedves Szülők, ma mostunk! A közelben van egy mosoda, a társaság fele ma intézte ezen teendőit, a többiek holnap fogják.

Egyetlen aggodalmunk csak annyi volt, hogy honnan fogjuk kitalálni, melyik zokni kié. De aztán úgy döntöttünk, majd nagyjából belőjük J Úgyhogy előre elnézést kérünk, ha nem a sajátjainkat visszük haza.

Ebéd után a fogadó iskola igazgatóhelyettese és a mentorunk várt ránk főtéren, és elmentünk megnézni a Piactér alatti múzeumot. Nagyon sok érdekes dolgot tudtunk meg, viszont sajnos vakuzni nem lehetett, így nem tudtunk jó minőségű fényképeket csinálni, de azért mellékelünk párat a hangulat kedvéért.

Jelenleg a lengyel-ukrán kulturális fesztiválnak ad otthont Krakkó főtere, így zajlik most itt az élet. Mivel a múzeum után szabadprogramunk volt, kaptunk egy kis ízelítőt a műsorból is. Vacsora előtt pihengettük egy kicsit a szálláson, este pedig még egy kicsit tovább fedezgettük Krakkót. Ma nyugis napunk volt, holnap viszont a Krakkói Magyar Centrum idegenvezetője fogja nekünk Krakkót bemutatni, amit már nagyon várunk, ugyanis megnézzük a várat is, reméljük látjuk a sárkányt is.

Amúgy mindannyian jól vagyunk, aránylag jól is viselkedünk, bár a pontossággal vannak némi problémáink, érik egy bünti… Jó lenne elkerülniJ

Sok puszit küldünk mindenkinek, köszönjük a kommenteket, jól esik olvasni őket, és igyekszünk válaszolni isJ